IBM Campaign 10.x Fundamentals (9U33G)

 
Moyens Pédagogiques :
  • Quiz pré-formation de vérification des connaissances (si applicable)
  • Réalisation de la formation par un formateur agréé par l’éditeur
  • Formation réalisable en présentiel ou en distanciel
  • Mise à disposition de labs distants/plateforme de lab pour chacun des participants (si applicable à la formation)
  • Distribution de supports de cours officiels en langue anglaise pour chacun des participants
    • Il est nécessaire d'avoir une connaissance de l'anglais technique écrit pour la compréhension des supports de cours
Moyens d'évaluation :
  • Quiz pré-formation de vérification des connaissances (si applicable)
  • Évaluations formatives pendant la formation, à travers les travaux pratiques réalisés sur les labs à l’issue de chaque module, QCM, mises en situation…
  • Complétion par chaque participant d’un questionnaire et/ou questionnaire de positionnement en amont et à l’issue de la formation pour validation de l’acquisition des compétences

A qui s'adresse cette formation

This course is appropriate for individuals who will build, edit, audit or oversee IBM Campaign flowcharts.

Pré-requis

Before taking this course, participants should have a fundamental understanding of database marketing.

Objectifs

This course explores the basics of designing, building and running a marketing campaign using IBM Campaign. This course prepares you to create the following components of IBM Campaign: Campaigns, flowcharts, offers, offer lists and table catalogs. A thorough set of hands-on course exercises is a major component of the course.

Contenu

The following topics will be covered during this course:

Day 1:

  •  Course Overview and Logistics
  •  IBM Marketing Software User Interface
  •  Campaign & Flowchart Basics
  •  Getting Started with Batch Flowcharts
  •  Merge & Segment Processes
  •  Additional Flowchart Features

Day 2:

  •  How to Create Offers and Offer Lists
  •  How to Assign Offers in Batch Flowcharts
  •  Audience Levels & Table Mapping
  •  Shared Objects & Other Query Features
  •  Other Process Box Types
  •  Flowchart Run Options & Flowchart Report

Prix & Delivery methods

Formation en salle équipée

Durée
2 jours

Prix
  • France : 1 400,– €

Actuellement aucune session planifiée